Regulamin konkursu na platformie TikTok pod nazwą Piesławowy Konkurs firmy LMC Triss Sp. z o.o.

 

§1 Postanowienia Ogólne


Organizatorem Konkursu jest LMC Triss Sp. z o.o. z siedzibą ul. Tatary 20B, 34-500
Zakopane, identyfikującą się numerem NIP 7361745647, dalej zwany „Organizatorem”.
Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
Konkurs rozpoczyna się dnia 03.04.2025 r., a kończy się dnia 10.04.2025 r. o godz.
23:59:59 czasu polskiego.

§2. Uczestnicy i zasady Konkursu


Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny. Udział w Konkursie nie wymaga
dokonania zakupu żadnego produktu ani usługi.
W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art. 22
Kodeksu Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:
zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść i wyraziła zgodę na
przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Konkursu poprzez zgłoszenie
udziału w Konkursie;
ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych; Osoby, które
nie ukończyły 18. roku życia, mogą wziąć udział w Konkursie wyłącznie za zgodą
swojego rodzica lub opiekuna prawnego. W przypadku wygranej, przed przekazaniem
nagrody Organizator może zażądać dostarczenia skanu pisemnej zgody opiekuna
prawnego.
Brak dostarczenia takiej zgody w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników będzie
skutkować utratą prawa do nagrody i wyborem kolejnego Zwycięzcy.
posiadająca adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
wykona Zadanie Konkursowe.
Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki określone w §2.
ust. 2 Regulaminu.
Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty i
pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu
Konkursu na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie najbliższej rodziny
(małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.
Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi wykonać następujące kroki:

1. Wejść na stronę internetową sklepu www.pieslaw.pl
2. Wybrać jeden produkt o wartości do 200 złotych (z wyłączeniem kosztów
dostawy)
3. Napisać komentarz pod postem konkursowym na TikToku, w którym wskaże
wybrany produkt, podając nazwę i informację, dlaczego ten produkt chce wygrać.
W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie
Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden) raz.
Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględnienia w Konkursie
wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:
a) nie działają we własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,
b) działają z fikcyjnych kont/profili w serwisie TikTok;
c) tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie TikTok;
d) naruszają regulamin serwisu TikTok,
e) użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści
pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i
religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub
podmiotów trzecich bądź Organizatora.

§ 3 Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych


Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać
jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności
ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks cywilny Organizator zastrzega z chwilą
wydania Nagrody – nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w Konkursie Zadania
Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a nagrodzony Uczestnik
Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do nagrodzonego
Zadania Konkursowego na następujących polach eksploatacji:
w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką
egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego
oraz techniką cyfrową; w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których
utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo
egzemplarzy;
w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b – publiczne
wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a
także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego

dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wprowadzenie utworu do
pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.

§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców


Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła
trzyosobową Komisję dalej zwaną Komisją Konkursu. Do zadań Komisji Konkursu
należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie
decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji
postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane
zostaną Nagrody (dalej: Zwycięzców). Decyzje Komisji są ostateczne, co nie pozbawia
Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanego przez
Uczestników Zadania Konkursowego i wyłoni wśród Uczestników 3 (słownie: trzech)
Zwycięzców, których komentarze zostaną uznane za najciekawsze, najbardziej
oryginalne i kreatywne.
Zwycięzcom Konkursu zostanie przyznana nagroda w postaci produktu, które wskazali w
swoim komentarzu, o łącznej wartości do 200 złotych (z wyłączeniem kosztów dostawy).
Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21
ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 21.04.2025 r.
Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani o uzyskaniu Nagrody poprzez wiadomość
prywatną na TikToku najpóźniej dnia 21.04.2025 r.
Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi w
ciągu 7 dni od dnia wysłania przez Organizatora wiadomości, informacji niezbędnych do
przekazania Nagrody, w tym w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail, telefonu
kontaktowego oraz adresu zamieszkania a także adresu do doręczenia nagrody na
terytorium Rzeczypospolitej Polski.
W przypadku nieprzekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach określonych w
ust. 7 powyżej danych niezbędnych do przekazania Nagrody, Komisja Konkursowa
wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli
brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez
Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych
nieprawidłowych lub niezgodnych z Regulaminem.
Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając
Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.

W Konkursie można otrzymać Nagrodę tylko 1 (słownie: jeden) raz.
Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na ekwiwalent
pieniężny.


§5. Dane Osobowe


1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z
Organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres korespondencyjny ul. Tatary
20B, 34-500 Zakopane oraz na adres e-mail lmctriss@ragistore.com.
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda
Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony
interes administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i
dochodzenia roszczeń.
3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym
do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych
reklamacji a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o przyznaniu
Nagrody, wydania Nagrody.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania
Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych,
adresowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego
zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia
obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż
przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
6. Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści
swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik
ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail
lmctriss@ragistore.com.
8. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi pocztowe,
podmioty z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i
podatkowych, organy publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności
jak KAS, organy ścigania.
9. Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.
§ 6. Reklamacje
Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem
„Reklamacja: Piesławowy Konkurs" na adres e-mail lmctriss@ragistore.com lub adres
korespondencyjny Organizatora ul. Tatary 20B, 34-500 Zakopane, związanej z
przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 14 dni po zakończeniu
Konkursu.

Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz
adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamację.
Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem
poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa
Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.

§7. Postanowienia końcowe i informacje techniczne.


Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.04.2025 r.
Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i
zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.)
i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej
ustawy.
Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez
potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących
wyłącznie po stronie Uczestnika.
Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu za pośrednictwem
publicznej sieci teleinformatycznej Internet pod adresem URL: www.pieslaw.pl
Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego
załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem
Konkursu.
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo
zgodnie z przepisami prawa.
Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany,
przeprowadzany ani popierany przez serwis TikTok ani z nimi związany.
Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator,
a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu TikTok z odpowiedzialności
mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu.
Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o
dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z
przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.

 

Regulamin sklepu – https://pieslaw.pl/regulamin/